Idioma

dimecres, de desembre 21, 2011

Com la moda canvia en els temps a l'India

De fet, hi ha un canvi en les tendències de la moda, i gairebé cada sis mesos. Això té un paper important en la indústria de la moda a l'Índia s'ha incrementat dramàticament.
L'augment actual del creixement econòmic a l'Índia va ser una important influència en els canvis de la moda. La consciència i el poder adquisitiu mitjà han provocat una explosió sobtada. L'entrada de la indústria de la computació està canviant ràpidament el mercat de treball i la cultura.


És notable la necessitat de portar roba còmoda durant les llargues hores va conduir a un canvi en la demanda global d'ús d'oficina) (que inclou roba d'esport.
Passat indígena popular es limita principalment a Saris diferents tipus i mitjans del segle 20 va ser a veure alguns canvis. Producció a l'Índia és considerada per l'estil en la manera dels indis de l'oest. L'estil indo-occidental és una barreja de modernitat i tradició. Aquesta és una fusió de la salwar (que era un Kurti modificat) i baixa els pantalons texans mitjana. Un altre vestit tradicional de l'Índia que les dones simbolitzen és Sari. Fins i tot si hi ha moltes variacions dels talls i els patrons de Saris, però aquest tipus de roba és molt similar a l'antiga. Sari generalment s'usa un senzill vestit de les dones índies que es troba avui en condicions favorables, com ara casaments i celebracions. Es tracta d'un ritual de portar a una dona Sari en el dia del seu matrimoni. Saris amb diferents tipus de teles i el disseny (en alguns casos, com en Benarasi) són teixits a mà. Alguns dels tipus més populars de saris indis són Benarasi, Kanjeevaram, Bandhej, Chanderi, Chiken, Hakob, i tèxtils, Baluchari, Patolo, Phulkari i Saris Parsi ..



 



















Un altre vestit d'indi molt popular és el salwar. La tendència de la roba dels estats de Panjab i Caixmir desenvolupats. A poc a poc, la tendència s'ha estès en longitud i amplada del nou estil del país i de la gràcia. Moltes varietats i tipus de mercat de la moda salwar observat certa influència de la cultura occidental i altres Estats encara tenen la bellesa tradicional. Com Sari, salwar és també una varietat de teles i adorns.
En tots aquests casos, la dona treballa, la moda de dissenyadors de l'Índia. No va perdre uns quants que van més enllà de l'atenció a la importància del creixent nombre de dones a l'Índia Jobs ara presenta. No hi ha cap professional de l'Índia dissenyador elabora material per a les dones que treballen - que inclou bosses, ulleres de sol, sabates de taló i fins i tot consol - que les dones tant poder com s'enfonsa el plaer.
Quan es tracta de moda per als homes, són els pijames Kurt tradicional i alhora a la imatge. Encara que s'utilitzen molts materials, dissenys i decoracions per al disseny de la roba, l'horari canvia amb les tendències de la moda. Occidentalització va portar jeans de moda, pantalons i codrois. La disponibilitat de teixits i colors ha canviat amb el temps. El que és nou sempre és benvingut a venir, però encara avui en dia els homes usen el dissenyador Kurt pijama kurta dhoti o per a ocasions especials i festes d'encant i elegància, afegir les personalitats.

        


                             
Encara que l'Índia es veu influenciada per la cultura occidental, la gent és atreta a la frontera d'estils bonics i distintius i tendències de la moda a l'Índia. Roba de l'Índia té una gran influència en el món de la moda internacional.













Els mitjans de comunicació - una font de propagació de la moda



Una part important de la moda és el periodisme de moda. La crítica editorial, les directrius i els comentaris es poden trobar en revistes, diaris, en televisió, llocs web de moda, xarxes socials i en blogs de moda.

A principis del segle 20, les revistes de moda van començar a incloure fotografies dels dissenys de moda diferents i es va fer encara més influent en les persones que en el passat. En ciutats de tot el món aquestes revistes van ser molt buscats i va tenir un profund efecte en el gust roba públiques. Il · lustradors talentosos va cridar exquisits plats de moda per les publicacions que cobrien els més recents desenvolupaments en moda i bellesa. Potser el més famós d'aquestes revistes va ser La Gazette du Bon Ton, que va ser fundada el 1912 per Lucien Vogel i regularment publicada fins a 1925 (amb l'excepció dels anys de guerra).

Vogue, fundada als EUA el 1892, ha estat la més duradora i de més èxit dels centenars de revistes de moda que han anat i vingut. Augment de la riquesa després de la Segona Guerra Mundial i, sobretot, l'adveniment de la impressió a color barata a la dècada de 1960 va portar a un gran impuls en les vendes, i una gran cobertura de la moda a les dones principals de les revistes, seguit per les revistes per a homes a partir de la dècada de 1990. Dissenyadors d'alta costura seguit la tendència de partida les línies de prêt-à-porter i els perfums, de grans campanyes publicitàries en les revistes, que eclipsen els seus negocis d'alta costura original. La cobertura televisiva va començar en la dècada de 1950 amb les característiques de la moda petits. En els anys 1960 i 1970, els segments de moda en els programes d'oci i entreteniment es van fer més freqüents, i per la dècada de 1980, la moda dedicada mostra com la moda, la televisió van començar a aparèixer. Tot i la televisió i l'augment de la cobertura d'Internet, incloent-hi blogs de moda, la premsa continua sent la forma més important de la publicitat en els ulls de la indústria de la moda.

No obstant això, durant els últims anys, els llocs web de moda s'han desenvolupat que es fusionen l'escriptura editorial tradicional amb continguts generats per usuaris. Revistes en línia com Red iFashion, i la revista Runway, dirigida per Nole Marin de Top Model següent d'Amèrica, han començat a dominar el mercat amb còpies digitals dels ordinadors, iPhones i iPads. Exemple plataformes com Apple i Android per a aquestes aplicacions.

Als pocs dies de la setmana la tardor de 2010 la Moda de Nova York va acabar, Editor de The Islander Nou moda, Genevieve impostos, va criticar a la indústria de la moda per a l'execució d'un programa de temporada del seu compte, en gran part a costa dels del món real dels consumidors . "A causa que els dissenyadors d'alliberar als seus col · leccions de tardor a la primavera i en les seves col · leccions de primavera a les revistes de moda tardor, com Vogue sempre i només esperem la propera temporada, la promoció de les parques vénen setembre al emetre opinions sobre curts al gener", escriu. "Compradors intel · ligents, en conseqüència, han estat condicionats a ser molt, potser poc pràctica, amb visió de futur amb la seva compra".